d

SOM EL TEU EQUIP

Let’s Work Together

El dia de la Mare, una oportunitat per a les marques

Avui comparteixo amb vosaltres una infografia del Think with Google d’aquest mes que ens resumeix molt bé l’Oportunitat que representa el dia de la Mare per les marques.

El 40% de la població online d’Espanya té pensat fer un regal pel Dia de la Mare

Una de les primeres dades que ens mostra la infografia és la importància del mòbil, un 79% de les cerques relacionades amb el dia de la Mare l’any 2018 van ser a través de dispositius mòbils. Per altra banda, l’any 2018 hi va haver 8.14 milions de reproduccions de vídeos a Youtube relacionades amb el dia de la mare. Per tant…MÒBIL SI O SI!

Quan es fan les cerques? tot i que setmanes prèvies al dia ja hi ha un increment de l’interès, la majoria de cerques es realitzen a la setmana prèvia a la celebració, en part degut a que la majoria de consumidors online estem acostumats a rebre paquets en 2 o 3 dies, i per tant, hi ha temps suficient! i molt més emocionant!

I què busquen els compradors/es pel dia de la Mare? és curiós perquè tot i que es despuntin les cerques en segons quines temàtiques relacionades (idees, loteria…) els regals acaben sent els de sempre, joies, flors, roba, perfums…A més, de mitjana es gastaran entre 20€ i 50€.

Una altra dada curiosa és que no només els fills i filles compraran per les mares (que correspon a un 75% dels compradors/es), sinó que la predisposició a la compra farà que les parelles i familiars també es regalin cosetes!

 

Si voleu veure la infografia sencera o també la podeu descarregar en PDF.

 

Add Comment